• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,79%38 325,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,79%38 325,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106
  • 15.04.16, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurendid kahtlevad uue pakiveoteenuse hinnarevolutsioonis

Uue pakiäriteenuse kontseptsiooniga alustav Parcelfellows lubab pakiveoteenuste muuta kuni 80% odavamaks. Eesti suuremad pakivedajad Omniva ja Itella SmartPOST suhtuvad hinnalubadusse skeptiliselt.
Omniva ja SmartPOST ei usu, et pakiveoturul saab muuta hindu veel kuni 80% soodsamaks.
  • Omniva ja SmartPOST ei usu, et pakiveoturul saab muuta hindu veel kuni 80% soodsamaks. Foto: epa
Parcelfellows hakkab teenuse pakkumisel kasutama juba toimivate kullerfirmade logistikat ning transpordilahendusi. Väidetavalt võimaldab see väikepakke lähetada kuni 80% soodsamalt, võrreldes Omniva ja SamrtPOSTiga. Parcelfellowsi omaniku ja tegevjuhi Alar Ehandi sõnul on turul domineerivate kullerfirmade teenused põhjendamatult kallid.
Omniva ja SmartPOST suhtuvad skeptiliselt Parcelfellowsi lubadusse muuta hindu kuni 80% soodsamaks. „Mitme paki puhul on Ominva pakiteenused turul soodsaimad ning on raske uskuda, et keegi suudab hindu koguni 80% alandada,“ rääkis Omniva pakiäri valdkonna juht Sten Argos. Ka Itella SmartPOsti tegevjuht Risto Eelmaa ütles, et sellised hinnaerinevused ei ole reaalsed.
Uue pakiäri kontseptsioonist ja pakituru praeguste liidrite reageeringutest loe lähemalt logistikauudiste teemaveebist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele